Mellllloooo=final

Hej på er. Rätt trött och seg idag och ont i kroppen och lite illa mående men det skiter jag i jag måste va lite fin fast man sitter framför tv. För det är ju melodifestivalen!!!!! Hoppas verkligen på att Molly vinner men det går bra om loreen gör det också. Så fram med era telefoner ikväll och rösta som fan men på en bra låt ni vill väl inte att Sverige ska skäma ut sig? Dåså! Men nu pallar jag inte skriva mer så hoppas ni får en mysig dag med godis,chips,läsk framför tv sofforna och kolla på melodifestivalen finalen 2012!!!! Måste också bara säga att snygg Eric saade kommer också till Globen today! Igår var jag med fina vänner och vi bara chillade i min väns uterum rätt skönt faktiskt än va på fest varje helg. Var lite vad jag gjorde igår.pussssssss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0