tisdag!

Tjennna alla min fina läsare. Nu sitter jag här med alla läxor. Men innan pluggandet börjar blir det lite var jag gjorde igår som inte fick mig att skriva här.  Jaagg va med mina fina söta vänner vi hade så roligt att jag inte hade tid att skriva här. Idag blir det bara plugg eller nej det blir ju att chilla också hahha. Men nu kallar maten på mig innan pluggandet börjar (hjärnan måste ju funka efter en lång dag med min röriga klass hahah älskar min klass). Men nu säger jag hejdå och vi syns kanske ikväll om jag har något att skriva annars skriver jag ju såklart imorgon.Puss på errr min sötísar:)´
 Jag med min engelskaläxa.  Obs bilden är inte en av dom bästa min kamra är lite smutsig så ni vet! haha


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0