lördag!

Godmorgon, eller ni kanske vaknade nu men jag vaknade faktiskt 8 av att solan sken in på mitt rum. Hahaha väldigt skönt det gör mig glad och pigg. Jag gick upp och åt cornkleks (stavning) sen datan och sånt sen gick ja och la mig i sängen igen och spelade lite spel på min mobil, och nu sitter jag här och lyssnar på musik och snart ska jag fixa mig. Idag vet jag absolut inte vad jag ska göra. Vi får hoppas att det blir något roligt i detta vädret.  Vad ska ni göra en sån här fin dag? elller ni kanske inte har det så hos er? :) Puss på er och hoppas ni får en bra lördag!! vi får säga till cajsa att hon ska fixa min header.  En bild på mig igår innan jag stack ut med mina 2 tjejkompisar. Hade liksom tråkigt ;)

Kommentarer
muhamed habibi

din blogg e jätte fin lauring.

jag tycker synd om dig för att du e dålig på matte häsla din mamma och moster för pyjamas partyie i gå kväll

2011-09-17 22:19:52
mustafa alawlacki

hej din blogg e trevlig gramoz och granitt

2011-09-17 22:23:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0