sportlov!

CHA CHA! Vakande för en timme sen. Ska snart sätta på filmen True blood, bara älskar dom filmerna. När jag åker till New york i sommar så ska jag in i den affären, haha. Det är sporlov och det är ett stort plus. Ska iväg till pappa imon och vara där resten av veckan, kommer bli jätte kul och träffa alla. Men nu börjar min mage bli hungrig så nu ska jag sticka och fixa frukost till mig och sätta på filmen. Ha ett jätte bra sportlov och njut bara av det för det kommer jag göra. Krammm! :) <3

ni får gammmmmllla bilder, jag längtar verkligen tills jag ska köpa ny kamra då kommer ni få se på grejer. ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0