22/2-11

Cha cha! Ska snart be ge mig till Pappa och träffa allihopa,Kommer bli riktigt kul. Igår var jag med Melissa. jag tar med mig datan och kamran (dåliga har inte köpt ngn ny men det kommer jag göra så vet bara ni) Ni kommer få foton iallafall. Jag och Melissa hade jätte roligt igår jag skrattade så mycket så jag vet inte äns om jag kommer kunna skratta på länge hahahahaha. Vi har alltid lika roligt hahaha. Aja jag ska inte berätta allt utan det var lite med saker men det ska jag inte ta i bloggen hahahhahaha. Aja ha en bra dag :) <3

Kommentarer
annika

ja,du Inez nog skrattade ni:)Hoppas du får det bra hos pappa,du får hälsa.Melissa ska snart bli hämtad av Sabina och gå på Bio!kRAM FNISSE MAJA

2011-02-22 12:44:12

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0