JAAAAAAAAAAAAA!

Hej, Melissa har kommit hem nu och det känns toppen för både henne och mig. ;)  Det blir att sticka hem till henne imorgon :) Åå vad glad jag är!! :) Men först behövs lite sömn innan man kan dra till henne hahahaha...  Jag hoppas ni har haft en bra Fredag, för det är ju Lördag nu.  Hhahaa. Men nu säger jag godnatt och sov så gott allihopa så ni också orkar med denna Lördagen ;) Det kommer jag iallfall göra fast jag lägger mig sent ska ju va med mitt hjärta Melissa ;) hahaha då orkar jag allt. Ses imorgonbitti jag skriver när jag vaknar jag satt klockan på 9!! Så det blir nog ett inlägg vid den tiden får vi hoppas om jag inte skyndar mig till Melissa. Hahaha pusss på errr.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0