55 dagar!

hejsan, kom hem från pappa igår. när jag kom hem så stack vi hem till mormor vi målade ägg och åt middag väldigt gott, idag ska vi göra samma sak fast leta efter påskägg. 17 grader riktigt gött. omg om typ 55 dagar kvar så åker jag till USA och CANADA. helt sjukt kan inte fatta det. jag är så glad. nu får man räkna ner dagarna och när det börjar nära sig skriver jag ju mer. hehehe. ska snart hoppa in i duschen och fixa mig tills vi ska till mormor och äta och leta efter påskägg.     GLAD PÅSK allihopa!!


Kommentarer
Rebecka

har dagensblogg på min blogg nu skulle va kul om du skulle vilja vara med kram :)

2011-04-28 16:59:40
URL: http://rebeckaawelamson.blogg.se/
Tina

Söt du är :D



Jättefin blogg förresten! Kika in på min blogg om du vill och var gärna med i min veckans blogg :D

- Jag har även mörk hårförlängning tillsalu :D

Kramar från Tina

2011-04-28 18:45:22
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0