14/3

Hejhej Förlåt om jag inte har sktivit denna veckan,det mesta kan nog bero på att jag har varit sjuk så jag har inte orkat men jag sak ta igen det:) Iallfall så har vi hyrt jätte många filmer bland annat Wallander som jag älskar och massa annat. I lördags var jag i en runda i stan jag köpte en pjamas på hm trosor och två par solglasögon. Sen var det Melodifestivalen också min Erik kom trea det är bra det också anna var också jätte bra. Ni måste lyssna på hans låten sleelplees, snygg är han. Idag drog mamma mig ut på en promomenad i standägen för jag har typ inte varit ute på en vecka :P Det var kallare än vi trodde. puss och kram från er Ines <3

Kommentarer
Anonym

Min snygga ines ,det är inte ofta du går på preomendad latis

I love you (L)

2010-03-14 15:44:33
URL: http://melissalindgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0