sommarlov!

Hejsan! Igår fick vi sommarlov riktigt skönt kan man säga. I sommar så vet jag inte vad jag ska göra än men det jag vet är att mina kusiner och min faster från Polen kommer och sen såklart bada och sola men det kanske blir en resa också. Här har jag några bilder från kyrkan och hur jag såg ut. Natta ska tyvärr sluta i vår klass hon ska börja på humle vi kommer sakna henne jätte mycket. men nu får ni alla ha ett bra sommarlov och semester med mycket sol och bad. Jag kommer ändå skriva lite i sommar också hejdå.


Kommentarer
Nathalie

Jag kommer sakna er alla så himla mycket,

alla dessa åren tillsammans. :( <333

2010-06-11 10:50:04
URL: http://nathalieellinor.blogg.se/
Nathalie

Jag kommer sakna er så himla mycket,

alla dessa åren tillsammans. :( <33

2010-06-11 10:51:01
URL: http://nathalieellinor.blogg.se/
Melissa

AA fy vad ful jag ser ut!!!

2010-06-18 21:12:35
Melissa

Fy vad ful du är ines:P

2010-07-27 13:23:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0