söndag

Hejsan allihopa! Igår slingade jag mig jag blev riktigt nöjd med det. Man kan inte få det på bild men i verkligheten så ser man att det är blont. I fredags så var jag i simhallen med Melissa och Conne det var jätte roligt. Igår var det melodifestivalen det var ju inga bra låtar. Jag och Mamma va hos Melissa och dom och vi åt chips (jag gillar inte det) godis (jag älskar). Det var denna helgen det. Imorgon börjar skolan. Men nu ska jag kolla på tv. Vi ses hejdå.
  

 


 
                                                                    Puss och kram er Ines!!


Kommentarer
Carro

Vad fin du blev i håret Ines!

Nu sitter jag på Arlanda och har vinkat av din morbror (vi åker inte samma plan tyvärr) Mitt plan går 21.25 ikväll och jag ska nu spendera cirka nio timmar här på flygplatsen.

Jag saknar er jättemycket, men vi är bara borta en månad och sedan kommer jag och hälsar på er! Jättejättekram till både dig och mamma.

2010-03-01 13:22:28
URL: http://carolinesvedberg.blogg.se/
ines till carro

tack!

gud vad tråkigt att ni inte åker tillsammans. jag saknar dig också vi måste ses snart,ni får ha det så bra när ni är iväg. hälsa mobror max. kram till er båda från mig och mamma. <3

2010-03-01 15:14:29
..

väldigt fint ;)

2010-03-06 12:29:36
gissa dedu<3

Vad fint Ines<3<3<3<3:D

2010-03-21 17:45:10

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0