trött!

Hejsan. Nyss packat upp från min väska, sovde ju hos en kompis inatt med mina andra vänner som var med på Novalund utom en sovde hon skulle iväg idag så hon kunde inte. Men vi hade det jätte roligt och mysigt igår på Novalund. Jag handlade inte så jätte mycket men jag fick hemm ett par jätte snygga SKOR.  jag visar bilder imorgon, jag är jätte trött men jag ville bara säga att jag har haft det kul och sånt. Hoppas ni fick en bra fredag. det blir nog pizza eller något i den stilen. Såhär ser jag ut efter en rolig fredag.Puss och sköt om er min fina läsare.


Kommentarer
beccis

hur har din helg varit?

2011-09-25 15:37:43
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0