morfar!

Tjaa, Nu sitter jag här nykommen från skolan. Sitter med dunkad  musik.  Klockan 8 drar jag till dansen. Fast innan det kanske jag sticker till mormor och morfar. För idag fyller min morfar år. GRATTIS! och imorgon fyller min lille kusin år han blir 3 åå vad stor han blir.Ska ju till novalund på fredag med mina fina tjejvänner.Nu så måste jag nog klä på mig joggingbyxor om jag ska till mormor innan dansen. Hahah nej men det är så jävla gött att sitta i joggingbyxor, därför ska jag ha en onepice ;) Men annars hoppas jag att ni har en bra onsdag. Pussssss grattis morfar. <3333 åå när jag tittar på gamla blider från USA och Canada blir jag glad åå vad det var roligt drömmer mig bort dit :)

Kommentarer
Shade

Det var ju de fräckaste brillsen ever :D Cool morfar!

2011-09-22 17:34:31
URL: http://www.scenbloggen.com/shade

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0