13/12-11

hejsan. idag mår jag faktiskt bättre. febern är väck och illa måendet kommer bara iband men det har blivit bättre. nu sitter jag här och pluggar och lyssnar på musikhjälpen. jag pluggar för att idag skulle vi lämmnat in ett arbete i skolan men jag var ju inte där och om jag ska till skolan imon så får jag ju lämmna in det imon så därför får jag nog börja. det är lucia idag!! så mysigt hade velat åka ner till byn eller till kyrkan idag och kolla på lucia gänget men är ju sjuk och vill inte komma dit och se ut som ett skrämmande spöke det är ju inte halloween. hahahahahha, energin har inte kommit helt än men snart så jävlar känner jag att jag börjar få mina krafter igen. jag går runt hemma och äter massa sötsaker brukar man vara sugen på sånt när man är sjuk? hhahahahahah. men nu måste jag börja plugga igen och sen kanske jag hoppar in i duschen eller något sånt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0