blödning

Hejsan, Igår åkte jag in till vårdcentralen och dom sa att jag skulle åka till sjukhuset och röntga den så jag gjorde det. Och det visade sig att det var en blödning i foten.:( Nu betyder det att jag får vila den och ta Ipren varje dag till det går väck. Imon har vi elverfri dag och det betyder att vi ska Vatcinera (stavning) min kisse misse. :P Aja senare idag ska jag på dansen ska ju inte dansa men ska kolla och skriva in mig. Kom hemfrån skolan för en timme sen och tog lite mackor och Ipren, vatten och ett daim och satt mig i soffan och kollade på vänner. Nu ska jag kanske spela sims eller vad säger ni? hehe kanske ringer Melissa och se vad hon ska hitta på idag kanske hon och jag ska va ikväll och sova vi får väl se.<3

Kommentarer
Rebecca

Låter obeghaligt :(

2011-08-28 12:03:32
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Carro

Hoppas det är lite bättre idag gumman! Saknar er i Bromölla-ligan!

2011-09-01 12:53:47
URL: http://carolinesvedberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0