Sorterat och slängt

Hej på er. Är nu klar med att sortera och slänga gamla saker/kläder. Rätt skönt men ändå sorligt i med att några av som klädena var mina favorit kläder, men men. Är helt slut nu. Men ska nig ta och fixa mig snart och kanske ut och fota mina söta katt i snön hon är så fin hon älskar snön! Isåfall kommer bilderna upp här antingen ikväll eller imon. Men ni får ha en trevlig söndag. Vissa älskar ju söndagar men det gör inte jag. För man gör ingenting. Det är rätt skönt det också men tråkigt. Sen måste jag till stan med och shoppa sönder, ska nog börja gyma (stavning). Igår hade jag super trevligt med min fina familj. Jag bara älskar min familj dom är helt toppen. Först åt vi god middag som min mobrors tjej gjorde. Sen började melodifestivalen så då satt man sig i soffan och fick en muffins med grädde och hallon på som min moster hade gjort. Sen blev det massa gott gott, chips,dipp,godis,ostbågar. Jätte trevligt var det, och nummer 6 var sjukt bra! Här kommer lite bilder.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0