alla hjärtans dag! <3

Hej på er alla.Llite sent och säga detta men bättre än aldrig, Ville igentligen bara säga glad alla hjärtans dag mina sötnosar. Det är idag ni ska vara med era kära och nära.Ssjälv va jag med mina fina vänner och vi var på ett cafe och tog en fika väldigt mysigt, Men min ena vän nora är sjuk så tråkigt :( men hon får krya på sig! sen har jag suttit och druckit te och ätit gelehjärtan med mamma. Så själv har jag haft en toppen dag fast jag inte har en kille, forever alone, men igentligen ska man inte klaga för jag har mina vänner och familj. (klagar ibland att jag inte har kille så ni vet) hahaha, men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så syns vi imon. Puss och kram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0