film!

Hejsan allihopa. Har nyss kommit hem från att ha varit i stan med Mamma. Fixade avslutningskläder och det blev en klänning och en jacka som jag ska ha på mig. Sen fick jag hem två par tröjor och ett par öronhängen. Snart blir det mat och det blir lövbiff och ris. :)  Sen blir det film vi ska se på två filmer, den ena heter: Winter's Bone, och den andra heter: The Phantom. Berättar mer om filmerna sen när jag har sätt dom. Ska säga om jag rekomenderar dom eller inte. Får inte äta så mycket godis idag har ätit en paj i stan och igår åt jag jätte mycket kakor och sånt. Så det blir nog bara lite popcorn och läsk för min del. Måste ju ha något till filmerna? Ha en superduper bra lördag. :) <3

 törja: cubus    korta leggins: shack matt   skor: converse

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0