dålig uppdatering!

Hej! Förlåt för min uppdatering har liksom inget att skriva om och jag har tröttnat. Men alla tjatar på mig så jag får väl börja med det igen. Men då får ni lova att ni komenterar också. Igår så var jag inte i skolan för jag mådde inte bra så jag stannade hemma,men idag så orkade jag. Vi var på en utedag i skolan också det är skoj som vanligt men nu måste ni svara på en sak tycker ni att jag borde testa att videoblogg?.Sen efter skolan så var mamma helt störd jag ringde till hennes jobb och skrek på henne för hon sa att jag måste på yoga idag:O Så jag stack dit hade as bråttom men det var ändå helt okej, har träningsvärk i magen nu så jag kan inte skratta och böja mig. Sen efter det blev Melissa vi hade as skoj det var as roligt när vi satt på hennes balkong. Marianne har landat hit efter sin Turki resa. Det var roligt att träffa henne igen ska träffa henne denna veckan igen för vi är liksom lediga onsdag,torsag,fredag och måndag gött. sen har jag tagit kort på mina sötnosar så nu ska ni få lite bilder på dom. Men nu fick ni lite uppdatering igen. ha en bra kväll så ses vi kanske imon:)<33


Kommentarer
filippa,

BRA ATT DU ÄNTLIGEN UPPDATERAT , DIN SKITUNGE :D

2010-05-11 23:06:15
Anonym

Jag tycker du ska videoblogga :D

2010-05-11 23:08:14
URL: http://nattatofte.blogg.se/
Carro

Bra med yoga bruden! :) Klart att du ska prova att videoblogga! :)

2010-05-12 08:33:20
melissa

börja videoblogga :)

men tramsa inte så mycket bara såfall ;)

<3

2010-05-12 10:07:00
URL: http://melissalindgren.blogg.se/
Marianne

Åh det är så roligt att vara hemma och träffa dig och Olivia, blev en snabbis igår men vi ses mer snaaart!

Puss från Moster Turki

2010-05-12 10:15:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0