Malmö

Hej på er! Snart tar jag tåget till en underbar stad som heter Malmö. Jag bara älskar malmööööööö bästa staden. Hade velat åka till Stockholm någon gång också. Men än så länge är Malmö min favoritstad. Kommer bli mycket shopping och vi ska träffa min moster kille som vi ska fika med. Min moster bor där fast hon är inte hemma i med att hon är flygvärdinna så är hon uppe i luften. Här är min outfit idag.
Jeans: bik bok
Kilklack: din sko
Tröja:hm
Halsduk:bik bok
Skinjacka:vet inte
Smycken:jag vet inte
Ska bli skönt att få börja med converse och en ny skinjacka och slippa vinterjackan och vinterskorna. Fast vi har haft en rätt skön vinter eller ja det har varit kallt med typ ingen snö och det är ju skönt så får ni hoppas på att det fortsätter så att det inte kommer snö och att det ska bli varmare nu. Men nu säger jag hoppas ni får en bra dag och glöm Inte att njuta av solen om ni har den i er stad. Puss och kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0