Måndag

Hej på er! Inte skrivit något idag för har sovit hela dagen har varit hemma idag har haft ont i magen och illamående igen :( usch det blir typ alltid så på vintern att jag mår illa och känner typ för att spy men sen på kvällen blir det alltid bra. Sen har jag pluggat lite idag med nu på kvällen inför mitt prov och ja kunde det innan så får hoppas att jag inte glömmer det till imorgon. Sen för något timme sen fick jag en sån jävla huvudvärk att jag nästan svimmande nej men usch så gick och la mig i sängen tills nu. Och därför tänkte ja ta och duscha mitt hår och hela mig. Men hoppas ni haft en bra måndag jämfört med mig. Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0