Elevfridag

Känns underbart att vakna såhär sent på en vardag. Vi har elevfridag idag så jävla gött. Nu ska jag säga en sak. Jag har ju inte skrivit här på ett tag det är för att jag ska skaffa en ny blogg p devote. Men så länge jag fixar med den så ska jag börja skriva här, mer info om det kommer någon annan dag. Idag ska jag bara slappa. På måndag är det Valborg och det betyder FEST! Åå vad jag längtar. Ni kommer få bilder och allt sånt får jag hoppas. Nu ska jag äta frukost och sen hoppar jag in i duschen och får se vad som kommer hända idag. Puss och kram


Kommentarer
Lina

Var ska du festa och med vilka? :)

kram

2012-04-26 21:16:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0