fredag

Tjena, Ingen rolig fredag idag finns verkligen ingenting att göra. Jag tråkar som fan och snart vet jag inte vad jag ska ta vägen. Men får väl sätta på en film eller spela sims eller något. För imorgon sticker jag iväg med mina vänner till lund. Vi ska ha lite mysigt och shopping kanske det blir där med när man ändå är där hahahha. Vi får se hur det blir, det blir ialfall mysigt. Jag vill bara skriva mer för jag har så tråkigt. ni ska få lite bilder,. Och sen har jag en stor finne på näsan så kan inte ta några bilder sen har jag varit jätte arg idag har haft PMS hahahah. Fast mest på dom jobbig människorna i skolan. Asså på matten var det ju typ krig. Vi spelade spel och så blev det typ kaos. Hahah men nu så måste jag sluta annars kommer jag skriva allt om mig och vad som har hänt hahha. Puss på er :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0