15 december

Hejsan. Har nyss duschat väldigt skönt kan jag säga när man har fettigt hår. Idag har jag varit med min fina melissa, vi var på böckmans och fikade. Sen var vi ute och sen hem till mig. Och där hade vi så kul. Kan bara säga att jag har kanin till kompis Asså hon äter en morot som en kanin och då skojar jag inte. Video kanske kommer imon eller någon dag ska först höra med henne. Får åka till mormor och duscha för vi har inget varm vatten vatten saker gick sönder men imon har vi varm vatten. Så nu sitter jag här med min mormor och tittar på tv och väntar på att mamma ska komma och hämta mig. Men vi ses puss på er gullepluttar!!! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0