toppen!

tja! har haft en toppen vecka: Måndag va med kompisar från klassen och filmkväll, sova över och sånt. Tisdag va med kompisar. Idag är det Onsdag och det betyder att det är skola imon efter ett långt sommarlov blää. Hahahah men innan skolan börjar ska vi ha en tjejdag bara några jag och några tjejer i klassen. Torsdag skola då ju. fredag: skola, och tagga till Melissa kommer. LÖRDAG: MELISSA KOMMER OCH JAG SKA DIT DIREKT NÄR JAG VAKNAR!! Söndag: va med Melissa!!!! Det är min vecka och den är faktiskt toppen förutom att skolan börjar ;)  Och en sak till Melissas hund har fått valpar åå vad vi ska kela med dom. LÄNGTAR, men sålänge får ni ha en toppen onsdag som jag ska ha med mina tjejer!!! Men nu ska jag sminka mig :) Jo en sak till jag ska fråga Carro om jag får lägga in en video på Canada resan som hon har gjort :) Det kanske kommer upp i veckan vi får se om jag får tag i henne :) en bild på mig och Melissa bara för jag saknar dig hjärtat!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0