tosselia och liseberg:)

Hejsan allihopa. Igår blev det Filippa och Melissa och vi pratade och spelade uno och hade liksom skoj. Imon så ska jag sova i husvagn. Sen på lördag så ska vi till folketshus för där håller en tävling för alla skolor. (triaden) Idag vet jag inte vad jag ska göra. Det är bara 9 dagar kvar till Tosselia och till Liseberg så är det bara 13 dagar kvar. Men nu har jag inget mer att skriva förutom att det får bli en bild på när jag och Melissa var i liseberg när det var julmarkand och en på Tosselia. obs: det blir nog inget död får här i bloggen äckligt.

Kommentarer
melissa

fett ju snygging <3

2010-05-13 11:00:02
URL: http://melissalindgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0