Tosselia och fira Max!

Hejsan alla läsare. Igår så var jag på Tosselia med Mamma,Melissa,Annika och Zaiko. Jag och Melissa blev sura för att det stängde 4 jag han bara åka en och Melissa 2  karuseller kan ni tänka er. Men vi bade mycket också det var rätt kalt men ändå varmt. Vi kollade på atister Måns,Jill,Amanada,Sanna och Ola jag har alla på bild och jag har spelar in också. Idag är det en tråkig dag det är ju söndag. Igår efter Tosselia så var vi och firade Max för han har fyllt  25 år i tordags. Vi åt blåbärs hallon tårta och daim tårta gott. Men nu har jag inget mer att skriva så vi ses hejdå.

Kommentarer
Melissa

Vi hade skita kuligt..=)<3

2010-05-30 17:07:43
Anonym

fin blogg, har en mini frågestund titta gärna in och skriv en fråga;)

TACK!<3

2010-05-30 18:56:58
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0