morgon

Godmorgon mina läsare! Har nästan precis vakant för vi är ju lediga idag:) När jag steg upp så kände jag att jag kan knappt röra mig för jag har en så jäkla träningsvärk i magen. Sen efter en liten stund så kom jag upp från sängen och gav Kitty lite mat för hon mjauade (stavning) sen blev det darton. Min förklydning har blivit bättre men jag är fortfarande förklyd och ont i halsen. Det får bli en bild på som jag ser ut nu. ha det bra så kanske skriver jag senare för jag vet inte vad jag ska göra i detta tråkiga vädert (rengnar) så vi ses. (obs jag ser hemsk ut nu :P) ni får jätte gärna svara på denna fråga också tycker ni att jag ska lägga in bilder på det dödda fåret? (det ser hemskt ut)


Kommentarer
melissa

NEJ lägg inte in dom !!!

2010-05-12 10:03:27
URL: http://melissalindgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0