lördag

Hejhej Idag är det lördag, jag ska nog till Mormor. Mormor har  nog bestället flygbiljetter till mig och henne, För vi ska till Polen i påsk jag vet inte vilket datum än men jag får nog reda på det idag då:) Ni får stå ut med mig lite till för jag kommer inte kunna skriva så mycket i Polen.  Igår var det fredag och jag va med Melissa och Cajsa igentligen skulle jag till min pappa men det blev inte så, Sen stack Melissa hem och åt jag och Cajsa middag. Sen stack vi till Maxi med min Mamma och köpte godis och cola sen stack vi hem och kollade på let´s dance och sen SOLSIDAN bäst ju:) Sen stack Cajsa hem.  Puss och kram från er Ines.  Obs Melissa ville inte va med på bild så det blev bara jag och Cajsa.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0