cajsa och jag!

tjabba! Från lördags så var jag med Cajsa och vi sov hemma hos mig. Vi hade jätte roligt den kvällen vi satt med våra datorer till kl typ 12 eller ngt. Sen i söndags så vaknade jag kl 10 och  Cajsa kl halv 11.Sen så åt vi frukost och fixade oss sen så åt vi blåbärspaj och så fick jag Cajsas vaniljsås och det var inte laktos. Så jag hade jätte ont i magen därefter så Cajsa gick och lämmade filmerna vi såg i lördags och hon träffade några där sen kom hon tillbaka och då hade det gått över så va igen. Sen stack vi till fg och så. Sen stack vi hem till mig igen och gjorde inte så mycket så va vi till kvart i 11 då stack Cajsa hem. puss och kram!!!


Kommentarer
cajsa

jättekul va det ! :D <3

älskar dej ines.<333333333333

2009-07-20 11:36:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0