17/7

Hej hej!! Igår började Mamma kl 2. Då stack jag till mormor sen var jag där till 5 sen körde Marre mig hem. Sen satt jag hemma och lekte med Kitty.Sen kom Morfar och Max för Max har inte sett Kitty än så nu har han det. Ja sen stack jag till Mammas jobb en liten stund och sen kom jag hem och la mig hehe. Idag vet jag inte vad jag ska göra aja vi får väl se senare.  Pusss och kram            ps:Melissa och dom åkte till Bosnien och Kroatien igår kommer sakna dej melissa jag gör redan det  så det får  bli en bild på hon och mej Puss!!!:)


Kommentarer
melissa

awwwwww jag saknar dej mest puss pa dej aaaaa vill hem nar jag ser dej <3333

2009-07-27 22:25:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0