1/8

hej Idag så började jag och Mamma fixa trägåden sen kom Carro och Max och Morfar och Marre och  hjälpte till. Sen stack jag och Carro och max hem till Mormor och Morfar och åt lite bär sen cyklade jag Carro och Max och Marre till ngn brygga. Sen när vi cyklade hem så åt vi majskolv och sen vanlig mat och sen efterät gott var det Mormor gjorde det. Sen gick alla hem och då gick jag och Mamma med hem så den dagen har varit jätte mysig tack alla. Puss och kram!! Och juste Carro jag flätor på mej och Marre sen säg själv.

Kommentarer
Marianne

Tur att du inte la upp attack-videon :D

2009-08-04 13:42:53
Carro

Ja, men visst har vi roligt tillsammans Ines! :) Jag kommer sakna dig, Kitty, Olivia, Mormor, Morfar och Marianne när jag är borta! Men snart ses vi igen, och då ska vi fläta flätor och äta chokladbollar dagarna i ända. Puss på dig, bästa Ines!

2009-08-04 21:30:53

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0